Λόγω προσωρινού τεχνικού προβλήματος δεν μπορείτε να συνεχίσετε. Παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα.
Η υπηρεσία δεν προσφέρεται σε πελάτες Φ/Β.
Η υπηρεσία δεν προσφέρεται σε πελάτες Net Metering.
Σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε βρέθηκε ανοικτό αίτημα για το συγκεκριμένο αριθμό παροχής.
Για να ολοκληρώσετε το αίτημά σας, παρακαλούμε ανατρέξτε στο link που έχει αποσταλεί στο email σας.
Σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε βρέθηκε ανοικτό αίτημα για το συγκεκριμένο αριθμό παροχής.
Για να ολοκληρώσετε το αίτημά σας, παρακαλούμε ανατρέξτε στο link που έχει αποσταλεί στο email σας.
Εάν επιθυμείτε αλλαγή προϊόντος, υποβάλετε ηλεκτρονικά το αίτημά σας μέσα από την υπηρεσία myΔΕΗ.
Παροχή με Κοινόχρηστη ή Εργοταξιακή χρήση.Για την εξυπηρέτησή σας καλέστε δωρεάν το 800- 500-7000 ή επισκεφτείτε ένα κατάστημα ΔΕΗ.
Κλείστε εδώ το ραντεβού σας!
Δεν μπορείτε να καταθέσετε το αίτημά σας καθώς το επιλεγμένο προϊον είναι διαθέσιμο για παροχές μόνο μέχρι 25kva.
Λόγω προσωρινού τεχνικού προβλήματος δεν μπορείτε να συνεχίσετε. Παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα.
Υποστήριξη και Επικοινωνία Υποστήριξη και Επικοινωνία Υποστήριξη και Επικοινωνία Υποστήριξη και Επικοινωνία Υποστήριξη & Επικοινωνία Σύνδεση Εγγραφή Υποστήριξη & Επικοινωνία Αρχική Επιστροφή στη σελίδα υποστήριξης
Ποια η ισχύς της παροχής μου;
Η συμφωνημένη ισχύς αναγράφεται στον λογαριασμό Ηλεκτρικής Ενέργειας, κάτω από τον πίνακα ενδείξεων.
Σε περίπτωση που δεν έχει εκδοθεί λογαριασμός η ισχύς αναγράφεται στη Σύμβαση Σύνδεσης που έχετε συνάψει με τον διαχειριστή δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ)
Τι θα χρειαστεί να κάνω;
Πριν ξεκινήσετε την ηλεκτρονική υποβολή αιτήματος, βεβαιωθείτε ότι τα έγγραφα σας είναι ευκρινή, σε μορφή pdf ή jpeg και δεν ξεπερνούν τα 6ΜΒ ανά αρχείο.
Διαδικασία:
- Συμπληρώνετε τα στοιχεία που απαιτούνται
- Επιλέγετε το προϊόν ή/και την υπηρεσία που επιθυμείτε
- Επισυνάπτετε τα δικαιολογητικά
Μετά τον έλεγχο των στοιχείων σας, θα ενημερωθείτε ηλεκτρονικά για την πορεία και την ολοκλήρωση του αιτήματός σας.
Ποιες κατηγορίες πελατών μπορούν να εξυπηρετηθούν;
Μέσω e-contract μπορείτε να εξυπηρετηθείτε, προς το παρόν, μόνο για οικιακές και επαγγελματικές παροχές ρεύματος.
Δείτε τους παρακάτω διαθέσιμους τρόπους εξυπηρέτησης για τις υπόλοιπες κατηγορίες πελατών:
- Για κοινόχρηστη παροχή, καλείτε Δωρεάν στο 800-900-1000 ή επισκεφθείτε ένα κατάστημα ΔΕΗ
- Για αγροτική παροχή, μπορείτε να υπογράψετε νέα σύμβαση σε οποιοδήποτε κατάστημά μας.
- Για Πρεσβείες, Δήμους και παροχές Δημοσίου, επικοινωνήστε μαζί μας στο pelatesdimosiou@dei.gr
- Για παροχή συνδεδεμένη με Φωτοβολταϊκό σύστημα, επισκεφθείτε ένα κατάστημα ΔΕΗ
- Για επιχειρήσεις Μέσης Τάσης και Αλυσίδες επιχειρήσεων, μπορείτε να επικοινωνήσετε ηλεκτρονικά στο MVoffers@dei.gr ή τηλεφωνικά στο 210-5235509
Τι δικαιολογητικά απαιτούνται;
Για Φυσικό πρόσωπο
- Ταυτότητα ή διαβατήριο
- Αποδεικτικό ΑΦΜ
-
- Δήλωση Εισοδήματος (Ε1)
-
Δήλωση Στοιχείων Ακινήτων (Ε9)
-
Εκκαθαριστικό
-
Μισθωτήριο ΑΑΔΕ
-
Στοιχεία Μητρώου Φυσικού προσώπου ΑΑΔΕ
-
Βεβαίωση Απόδοσης ΑΦΜ
-
Λογαριασμό Τηλεφωνίας
Για Νομικό πρόσωπο
- Ταυτότητα ή διαβατήριο Νόμιμου Εκπροσώπου
- Αποδεικτικό ΑΦΜ εταιρείας
-
-
Στοιχεία Μητρώου Νομικού προσώπου ΑΑΔΕ
-
Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος Νομικού προσώπου
-
Ανάλογα με το είδος αιτήματος θα απαιτηθούν επιπλέον:
Για Αρχική Ηλεκτροδότηση:
- Σύμβαση Σύνδεσης Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ
Για Αλλαγή Προμηθευτή:
- Τελευταίο λογαριασμό ρεύματος από τον προηγούμενο Προμηθευτή
- Να γνωρίζετε την ένδειξη του μετρητή
Πώς θα ενημερωθώ για την πορεία της αίτησής μου;
Για την πορεία της αίτησής σας θα ενημερωθείτε ηλεκτρονικά. Σε περίπτωση που χρειαστεί, θα επικοινωνήσει μαζί σας ένας εκπρόσωπός μας.
Τι θα χρειαστεί να κάνω;
Πριν ξεκινήσετε την ηλεκτρονική υποβολή αιτήματος, βεβαιωθείτε ότι τα έγγραφα σας είναι ευκρινή, σε μορφή pdf ή jpeg και δεν ξεπερνούν τα 6ΜΒ ανά αρχείο.
Διαδικασία:
- Συμπληρώνετε τα στοιχεία που απαιτούνται
- Επιλέγετε το προϊόν ή/και την υπηρεσία που επιθυμείτε
- Επισυνάπτετε τα δικαιολογητικά
Μετά τον έλεγχο των στοιχείων σας, θα ενημερωθείτε ηλεκτρονικά για την πορεία και την ολοκλήρωση του αιτήματός σας.
Ποιες κατηγορίες πελατών μπορούν να εξυπηρετηθούν;
Μέσω e-contract μπορείτε να εξυπηρετηθείτε, προς το παρόν, μόνο για οικιακές και επαγγελματικές παροχές ρεύματος.
Δείτε τους παρακάτω διαθέσιμους τρόπους εξυπηρέτησης για τις υπόλοιπες κατηγορίες πελατών:
- Για κοινόχρηστη παροχή, καλείτε Δωρεάν στο 800-900-1000 ή επισκεφθείτε ένα κατάστημα ΔΕΗ
- Για αγροτική παροχή, μπορείτε να υπογράψετε νέα σύμβαση σε οποιοδήποτε κατάστημά μας.
- Για Πρεσβείες, Δήμους και παροχές Δημοσίου, επικοινωνήστε μαζί μας στο pelatesdimosiou@dei.gr
- Για παροχή συνδεδεμένη με Φωτοβολταϊκό σύστημα, επισκεφθείτε ένα κατάστημα ΔΕΗ
- Για επιχειρήσεις Μέσης Τάσης και Αλυσίδες επιχειρήσεων, μπορείτε να επικοινωνήσετε ηλεκτρονικά στο MVoffers@dei.gr ή τηλεφωνικά στο 210-5235509
Τι δικαιολογητικά απαιτούνται;
Για Φυσικό πρόσωπο
- Ταυτότητα ή διαβατήριο
- Αποδεικτικό ΑΦΜ
-
- Δήλωση Εισοδήματος (Ε1)
-
Δήλωση Στοιχείων Ακινήτων (Ε9)
-
Εκκαθαριστικό
-
Μισθωτήριο ΑΑΔΕ
-
Στοιχεία Μητρώου Φυσικού προσώπου ΑΑΔΕ
-
Βεβαίωση Απόδοσης ΑΦΜ
-
Λογαριασμό Τηλεφωνίας
Για Νομικό πρόσωπο
- Ταυτότητα ή διαβατήριο Νόμιμου Εκπροσώπου
- Αποδεικτικό ΑΦΜ εταιρείας
-
-
Στοιχεία Μητρώου Νομικού προσώπου ΑΑΔΕ
-
Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος Νομικού προσώπου
-
Ανάλογα με το είδος αιτήματος θα απαιτηθούν επιπλέον:
Για Αρχική Ηλεκτροδότηση:
- Σύμβαση Σύνδεσης Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ
Για Αλλαγή Προμηθευτή:
- Τελευταίο λογαριασμό ρεύματος από τον προηγούμενο Προμηθευτή
- Να γνωρίζετε την ένδειξη του μετρητή
Πώς θα ενημερωθώ για την πορεία της αίτησής μου;
Για την πορεία της αίτησής σας θα ενημερωθείτε ηλεκτρονικά. Σε περίπτωση που χρειαστεί, θα επικοινωνήσει μαζί σας ένας εκπρόσωπός μας.
Γίνετε πελάτης ΔΕΗ ηλεκτρονικά ξεκινώντας με το e-contract!
Η πρόσθετη υπηρεσία {{addon.id}} δεν μπορεί να συνδυαστεί με το {{dis}}.
- addressTypeChanged('step-3-user-personal', 'address-finder-2')" v-model="formProps.model.addressType">
- addressTypeChanged('step-3-user-personal', 'address-finder-2')" v-model="formProps.model.addressType">
{{model.dayMeter}}
{{model.nightMeter}}
Μπορείτε ακόμη να γίνετε πελάτης ΔΕΗ επιλέγοντας ΔΕΗ myHome Enter, προϊόν για το οποίο δεν απαιτείται καταχώριση στοιχείων πιστωτικής κάρτας.