Εάν έχετε Φυσικό Αέριο στο σπίτι, ενεργοποιήστε την πρόσθετη υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας FixItDual και νιώστε ασφαλείς, όταν χρειαστείτε ξαφνικά ηλεκτρολόγο, υδραυλικό, κλειδαρά ή τεχνικό ατομικού καυστήρα Φυσικού Αερίου.
Είμαι πελάτης και θέλω να το αποκτήσω.
Ενεργοποιήστε την υπηρεσία FixItDual με έκπτωση 50% για τους πρώτους 3 μήνες και νιώστε ασφαλείς στο σπίτι, όταν χρειαστείτε ξαφνικά ηλεκτρολόγο, υδραυλικό, κλειδαρά ή τεχνικό ατομικού καυστήρα φυσικού αερίου, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.
Επιπλέον, ενεργοποιώντας τη, συγκεντρώνετε 500 Miles+Bonus μίλια από την AEGEAN με την υπηρεσία επιβράβευσης ΔΕΗ myRewards Miles στο myΔΕΗ.
Χάρη στην καινοτόμο υπηρεσία Επείγουσας Τεχνικής Βοήθειας μπορείτε να καλείτε 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα και 365 ημέρες τον χρόνο τεχνικό για άμεση αποκατάσταση απροσδόκητων βλαβών ή ζημιών στο σπίτι.
Το FixItDual έχει 12μηνη διάρκεια και μπορεί να ενεργοποιηθεί σε συνδυασμό με τα προϊόντα ρεύματος myHome Enter, myHome Online, Γ1 και Γ1N. Περιλαμβάνει συνολικά έως 2 επισκέψεις το έτος για ηλεκτρολόγο και υδραυλικό και 1 για κλειδαρά και τεχνικό ατομικών καυστήρων Φυσικού Αερίου, καλύπτοντάς σας έως το ποσό των 100€ ανά επίσκεψη.
Σε περίπτωση επείγουσας τεχνικής ανάγκης:
Το FixItDual έχει:
και αφορά 2 συνολικά επισκέψεις τον χρόνο (έως και 2 για ηλεκτρολόγο & υδραυλικό και έως 1 για κλειδαρά & καυστήρα φυσικού αερίου).
Η υπηρεσία σε αυτή τη φάση προστίθεται μόνο σε λογαριασμό ηλεκτρικής ενέργειας.
Ναι, αλλά σε περιπτώσεις που το ακίνητο βρίσκεται σε πολύ απομακρυσμένες από αστικά και ημι-αστικά κέντρα, κατόπιν συνεννοήσεως με το τηλεφωνικό κέντρο της Europ Assistance, θα καλείτε τεχνικό από την περιοχή σας και η Europ Assistance θα καλύπτει το κόστος μέχρι 100€ για οικιακούς πελάτες.
Το ποσό που περιλαμβάνει το κόστος μετακίνησης του τεχνικού, της εργασίας του και των υλικών, που θα χρησιμοποιηθούν για την επιδιόρθωση, ανέρχεται μέχρι το όριο των 100€ ανά επίσκεψη για οικιακούς πελάτες.
Σε περίπτωση που η ζημία απαιτεί μεγαλύτερο κόστος αποκατάστασης, τότε ο τεχνικός θα πρέπει, είτε να πραγματοποιήσει όλες τις άμεσες επεμβάσεις που απαιτούνται ώστε να περιοριστεί ή αποκατασταθεί η βλάβη προσωρινά, είτε ο τεχνίτης να αποκαταστήσει πλήρως τη βλάβη και εσείς κατόπιν σύμφωνης γνώμης σας, να καλύψετε το επιπλέον κόστος.
Η κάλυψη αρχίζει 10 ημέρες μετά την ημερομηνία έναρξης εκπροσώπησης του μετρητή της εγκατάστασης από τη ΔΕΗ Α.Ε. για τις περιπτώσεις νέων πελατών είτε 10 ημέρες μετά την ημερομηνία ενεργοποίησης του προϊόντος για ενεργή παροχή που ήδη εκπροσωπείται από τη ΔΕΗ Α.Ε.
Κάθε Σύμβαση Προμήθειας είναι ατομική για τη συγκεκριμένη παροχή και ως εκ τούτου η λύση Σύμβασης επιφέρει ενδεχόμενη χρέωση τριμήνου ανάλογα με το χρόνο παραμονής στην Υπηρεσία. Στη νέα παροχή μπορείτε να επιλέξετε εκ νέου τις υπηρεσίες FixIt που είναι διαθέσιμες τη δεδομένη χρονική στιγμή.
Επιλέξτε τον τρόπο εξυπηρέτησης που προτιμάτε
Για την περιήγηση στην ιστοσελίδα προτείνεται η αναβάθμιση του browser σας.