Έχετε λάβει πιστωτικό λογαριασμό; Καταχωρίστε την αίτηση επιστροφής χρημάτων ηλεκτρονικά!
Προσωρινά η φόρμα εξυπηρετεί μόνο IBAN εσωτερικού.
Η αναζήτηση για τον Λογαριασμό Συμβολαίου που καταχωρίσατε δεν ήταν επιτυχής..
Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο 800-900-1000.
Μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε στο σύστημά μας, διαπιστώθηκε πως δεν υπάρχει πιστωτικό υπόλοιπο προς επιστροφή.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση καλέστε στο 800-900-1000.
Μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε στο σύστημά μας, διαπιστώθηκε πως υπάρχει ενεργός διακανονισμός.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση καλέστε στο 800-900-1000.
Μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε στο σύστημά μας, διαπιστώθηκε πως υπάρχουν οφειλές
σε άλλη παροχή και το αίτημα θα εξεταστεί για συμψησιμό.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση καλέστε στο 1-800-30000.
Τα στοιχεία που καταχωρήσατε αφορούν εταιρική παροχή.
Παρακαλώ επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης εταρικών πελατών στην ηλεκτρονική διεύθυνση corporatecustomers@dei.gr
Τα στοιχεία που καταχωρίσατε αφορούν σε εταιρικό πελάτη.
Παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση corporatecustomers@dei.gr
Τα στοιχεία που καταχωρίσατε αφορούν σε εταιρικό πελάτη.
Παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση corporatecustomers@dei.gr
Τα στοιχεία που καταχωρίσατε αφορούν σε ειδική κατηγορία πελατών (Δήμοι, Πρεσβείες).
Παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση pelatesdimosiou@dei.gr
Τα στοιχεία που καταχωρίσατε αφορούν σε Λογαριασμό Πολλαπλών Παροχών.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο 800-900-1000.
Τα στοιχεία που καταχωρίσατε αφορούν σε Κοινόχρηστη παροχή.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο 800-900-1000.
Η διαδικασία δε μπορεί να προχωρήσει διότι από τα στοιχεία μας προκύπτει ότι ο Λογαριασμός Συμβολαίου έχει απενεργοποιηθεί.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση καλέστε στο 800-900-1000.
Η διαδικασία δε μπορεί να προχωρήσει διότι από τα στοιχεία μας προκύπτει ότι ο λογαριασμός ανήκει σε Φωτοβολταϊκό.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο 800-900-1000.
Η διαδικασία δε μπορεί να προχωρήσει διότι από τα στοιχεία μας προκύπτει ότι δεν είστε Πελάτης Κοινοχρήστων.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση καλέστε στο 800-900-1000.
Η διαδικασία δε μπορεί να προχωρήσει διότι υπάρχει ήδη αίτημα σε εξέλιξη.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση καλέστε στο 1-800-30000.
Η διαδικασία δε μπορεί να προχωρήσει διότι το συμβόλαιο είναι σε moveout.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση καλέστε στο 1-800-30000.
Η διαδικασία δε μπορεί να προχωρήσει διότι υπάρχει ενεργός διακανονισμός.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση καλέστε στο 800-900-1000.
Η διαδικασία δε μπορεί να προχωρήσει διότι υπάρχει ήδη ενεργή προπληρωμή.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση καλέστε στο 1-800-30000.
Η διαδικασία δε μπορεί να προχωρήσει διότι υπάρχει δέσμευση ποσού πάγιας εντολής.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση καλέστε στο 1-800-30000.
Η διαδικασία δε μπορεί να προχωρήσει διότι χωρίς έντυπο συγκατάθεσης.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση καλέστε στο 1-800-30000.
Η διαδικασία δε μπορεί να προχωρήσει διότι υπάρχει ήδη αίτημα movein.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση καλέστε στο 1-800-30000.
Η διαδικασία δε μπορεί να προχωρήσει διότι συνέβη συστημικό σφάλμα.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση καλέστε στο 800-900-1000.
Η διαδικασία δε μπορεί να προχωρήσει λόγω συστημικού σφάλματος. Παρακαλώ δοκιμάστε ξανά αργότερα.
Υποστήριξη & Επικοινωνία Υποστήριξη & Επικοινωνία Υποστήριξη & Επικοινωνία Υποστήριξη & Επικοινωνία Υποστήριξη & Επικοινωνία Υποστήριξη & Επικοινωνία Υποστήριξη & Επικοινωνία Υποστήριξη & Επικοινωνία Υποστήριξη & Επικοινωνία Υποστήριξη & Επικοινωνία Υποστήριξη & Επικοινωνία Υποστήριξη & Επικοινωνία Υποστήριξη & Επικοινωνία Υποστήριξη & Επικοινωνία Υποστήριξη & Επικοινωνία Υποστήριξη & Επικοινωνία Υποστήριξη & Επικοινωνία Υποστήριξη & Επικοινωνία Υποστήριξη & Επικοινωνία Υποστήριξη & Επικοινωνία Υποστήριξη & Επικοινωνία Υποστήριξη & ΕπικοινωνίαΈχετε λάβει πιστωτικό λογαριασμό; Καταχωρίστε την αίτηση επιστροφής χρημάτων ηλεκτρονικά!
Προσωρινά η φόρμα εξυπηρετεί μόνο IBAN εσωτερικού.
Θα χρειαστεί να επισυνάψετε κάποια δικαιολογητικά.
Βεβαιωθείτε ότι κάθε έγγραφο που θα επισυνάψετε είναι ευδιάκριτο και δεν ξεπερνά τα 15ΜΒ.
Πιθανά δικαιολογητικά που μπορεί να ζητηθούν είναι:
Θα χρειαστεί να επισυνάψετε κάποια δικαιολογητικά.
Βεβαιωθείτε ότι κάθε έγγραφο που θα επισυνάψετε είναι ευδιάκριτο και δεν ξεπερνά τα 15ΜΒ.
Πιθανά δικαιολογητικά που μπορεί να ζητηθούν είναι:
Θα χρειαστεί να επισυνάψετε κάποια δικαιολογητικά.
Βεβαιωθείτε ότι κάθε έγγραφο που θα επισυνάψετε είναι ευδιάκριτο και δεν ξεπερνά τα 15ΜΒ.
Πιθανά δικαιολογητικά που μπορεί να ζητηθούν είναι:
Σύντομα θα λάβετε e-mail επιβεβαίωσης του αιτήματός σας.
Θα χρειαστεί να επισυνάψετε κάποια δικαιολογητικά.
Βεβαιωθείτε ότι κάθε έγγραφο που θα επισυνάψετε είναι ευδιάκριτο και δεν ξεπερνά τα 15ΜΒ.
Πιθανά δικαιολογητικά που μπορεί να ζητηθούν είναι:
Θα χρειαστεί να επισυνάψετε κάποια δικαιολογητικά.
Βεβαιωθείτε ότι κάθε έγγραφο που θα επισυνάψετε είναι ευδιάκριτο και δεν ξεπερνά τα 15ΜΒ.
Πιθανά δικαιολογητικά που μπορεί να ζητηθούν είναι:
Θα χρειαστεί να επισυνάψετε κάποια δικαιολογητικά.
Βεβαιωθείτε ότι κάθε έγγραφο που θα επισυνάψετε είναι ευδιάκριτο και δεν ξεπερνά τα 15ΜΒ.
Πιθανά δικαιολογητικά που μπορεί να ζητηθούν είναι:
Για την περιήγηση στην ιστοσελίδα προτείνεται η αναβάθμιση του browser σας.