Ενημερωθείτε για όλα τα θέματα που σας ενδιαφέρουν σχετικά με υπογραφή νέας σύμβασης και αλλαγή προμηθευτή
Βρείτε αναλυτικές πληροφορίες για τη διαδικασία και τα δικαιολογητικά για υπογραφή νέας σύμβασης σε περίπτωση αρχικής ηλεκτροδότησης, αλλαγής χρήσης ή ονόματος στο λογαριασμό ρεύματος και αλλαγής προμηθευτή, καθώς και άλλες διαδικασίες που αφορούν τη σύμβασή σας.
Στείλτε μας το αίτημα σας ή το σχόλιο σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Λόγω προσωρινού τεχνικού προβλήματος δεν μπορείτε να συνεχίσετε. Παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα.
Μετά από έλεγχο των στοιχείων που καταχωρίσατε, διαπιστώθηκε πώς δεν υπάρχει πιστωτικό υπόλοιπο προς επιστροφή.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο 800-900-1000.
Υποστήριξη και Επικοινωνία Επιστροφή στη σελίδα υποστήριξηςΣύντομα θα λάβετε e-mail επιβεβαίωσης του αιτήματός σας.
Για την περιήγηση στην ιστοσελίδα προτείνεται η αναβάθμιση του browser σας.