Οικιακοί Πελάτες

Επαγγελματίες/Επιχειρήσεις

Εξυπηρέτηση

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Αν λογαριασμός σας είναι πιστωτικός, πώς μπορείτε να εισπράξετε τα χρήματα σας;

Αν λογαριασμός σας είναι πιστωτικός, πώς μπορείτε να εισπράξετε τα χρήματα σας;


Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μέσω κατάθεσης σε λογαριασμό που επιλέγει ο συμβαλλόμενος πελάτης. Για την υποβολή του αιτήματος επιστροφής χρημάτων, ο συμβαλλόμενος πελάτης μπορεί να απευθυνθεί είτε ο ίδιος είτε μέσω εξουσιοδοτημένου προσώπου σε οποιοδήποτε κατάστημά μας, με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας και φωτοτυπία του ΙΒΑΝ του λογαριασμού στον οποίο επιθυμεί να μεταφερθεί το χρηματικό ποσό. Σε περίπτωση εξουσιοδοτημένου προσώπου, το ΙΒΑΝ θα πρέπει να αναγράφεται στην εξουσιοδότηση, ή να προκύπτει από την φωτοτυπία του ΙΒΑΝ ότι ο λογαριασμός ανήκει στον συμβαλλόμενο πελάτη.

Επιπλέον, ο συμβαλλόμενος πελάτης μπορεί να υποβάλει το αίτημά του και ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr.

Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε Κατάστημά μας ή καλέστε στο Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, στο 800-900-1000. 






Επικοινωνήστε μαζί μας email phone


Διαγωνιστική διαδικασία για την πώληση του 49% των μετοχών της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε

Sustainability Linked Bond (SLB) 2021

Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2019

PERSONAL DATA -GR_side banner


Κατεβάστε την εφαρμογή της ΔΕΗ