Λόγω προσωρινού τεχνικού προβλήματος δεν μπορείτε να συνεχίσετε. Παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα.
Η υπηρεσία δεν προσφέρεται σε πελάτες Φ/Β.
Η υπηρεσία δεν προσφέρεται σε πελάτες Net Metering.
Σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε βρέθηκε ανοικτό αίτημα για το συγκεκριμένο αριθμό παροχής.
Για να ολοκληρώσετε το αίτημά σας, παρακαλούμε ανατρέξτε στο link που έχει αποσταλεί στο email σας.
Σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε βρέθηκε ανοικτό αίτημα για το συγκεκριμένο αριθμό παροχής.
Για να ολοκληρώσετε το αίτημά σας, παρακαλούμε ανατρέξτε στο link που έχει αποσταλεί στο email σας.
Εάν επιθυμείτε αλλαγή προϊόντος, υποβάλετε ηλεκτρονικά το αίτημά σας μέσα από την υπηρεσία myΔΕΗ.
Παροχή με Κοινόχρηστη ή Εργοταξιακή χρήση.Για την εξυπηρέτησή σας καλέστε δωρεάν το 800- 500-7000 ή επισκεφτείτε ένα κατάστημα ΔΕΗ.
Κλείστε εδώ το ραντεβού σας!
Δεν μπορείτε να καταθέσετε το αίτημά σας καθώς το επιλεγμένο προϊον είναι διαθέσιμο για παροχές μόνο μέχρι 25KVA.
Η παροχή προς διακοπή ηλεκτροδότησης που καταχωρίσατε δεν είναι ενεργή.
Θέλετε να συνεχίσετε μόνο με την υποβολή αιτήματος νέας σύμβασης προμήθειας;
Ο αριθμός της παροχής προς διακοπή ηλεκτροδότησης δεν αντιστοιχεί στον λογαριασμό συμβολαίου που καταχωρίσατε.
Θέλετε να συνεχίσετε μόνο με την υποβολή αιτήματος νέας σύμβασης προμήθειας;συνεχίσετε μόνο με την υποβολή αιτήματος νέας σύμβασης προμήθειας;
Ο αριθμός της παροχής προς διακοπή ηλεκτροδότησης δεν συνδέεται με τον ΑΦΜ που καταχωρίσατε.
Θέλετε να συνεχίσετε μόνο με την υποβολή αιτήματος νέας σύμβασης προμήθειας;
Σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε βρέθηκε ότι στο σύστημα υπάρχει ήδη ένα ενεργό άιτημα μετακόμισης με τα ίδια στοιχεία. Θα επιθυμούσατε να εισάγεται νέα στοιχεία μετακόμισης;
Επιλέξτε "Ναί" για νέο e-Contract ή "Όχι" για να συνεχίσετε τη διαδικασία της μετακόμισης με νέα στοιχεία.
Λόγω προσωρινού τεχνικού προβλήματος δεν μπορείτε να συνεχίσετε. Παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα.
Υποστήριξη και Επικοινωνία Υποστήριξη και Επικοινωνία Υποστήριξη και Επικοινωνία Υποστήριξη και Επικοινωνία Υποστήριξη & Επικοινωνία ΣύνδεσηΕγγραφή Υποστήριξη & Επικοινωνία Αρχική ΑκύρωσηΝέα σύμβαση ΑκύρωσηΝέα σύμβαση ΑκύρωσηΝέα σύμβαση ΝαίRelocation Επιστροφή στη σελίδα υποστήριξης
Ποια η ισχύς της παροχής μου;
Η συμφωνημένη ισχύς αναγράφεται στον λογαριασμό Ηλεκτρικής Ενέργειας, κάτω από τον πίνακα ενδείξεων.
Σε περίπτωση που δεν έχει εκδοθεί λογαριασμός η ισχύς αναγράφεται στη Σύμβαση Σύνδεσης που έχετε συνάψει με τον διαχειριστή δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ)
Επιλέξτε μία από τις παρακάτω κατηγορίες
Γιατί να επιλέξω το αίτημα μετακόμισης;
Η διαδικασία μετακόμισης δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκη! Με το αίτημα μετακόμισης, η μετάβαση από παλιά σε νέα παροχή γίνεται εύκολα και απλά! Μάθετε για όλα τα πλεονεκτήματα που προσφέρει:
- Απλή μετάβαση: Διευκολύνεται η αποχώρηση από την παλιά παροχή και η μετάβαση σε νέα.
- Επιλογή της επιθυμητής ημερομηνίας διακοπής ηλεκτροδότησης: Μπορείτε να επιλέξετε την επιθυμητή ημερομηνία διακοπής ηλεκτροδότησης της παλιάς σας παροχής από τον ΔΕΔΔΗΕ εντός των επόμενων 30 ημερών. Εσείς αποφασίζετε!
- Χωρίς ρήτρες: Απαλλάσσεστε από τυχόν ρήτρα αποχώρησης.
- Εύκολη διαδικασία: Αποτελεί έναν εύκολο τρόπο υποβολής αιτήματος σε λίγα βήματα.
Για Φυσικό Πρόσωπο
- Ταυτότητα ή διαβατήριο
- Αποδεικτικό ΑΦΜ
-
- Δήλωση Εισοδήματος (Ε1)
-
Δήλωση Στοιχείων Ακινήτων (Ε9)
-
Εκκαθαριστικό
-
Μισθωτήριο ΑΑΔΕ
-
Στοιχεία Μητρώου Φυσικού προσώπου ΑΑΔΕ
-
Βεβαίωση Απόδοσης ΑΦΜ
-
Λογαριασμό Τηλεφωνίας
Για Νομικό πρόσωπο
- Ταυτότητα ή διαβατήριο Νόμιμου Εκπροσώπου
- Αποδεικτικό ΑΦΜ εταιρείας
- Αριθμό Λογαριασμού Συμβολαίου
Ανάλογα με το είδος του αιτήματος της νέας παροχής, στην οποία θα μετακομίσετε, θα απαιτηθούν επιπλέον:
Για Αρχική Ηλεκτροδότηση:
- Σύμβαση Σύνδεσης Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ
Για Αλλαγή Προμηθευτή:
- Τελευταίο λογαριασμό ρεύματος από τον προηγούμενο Προμηθευτή
- Να γνωρίζετε την ένδειξη του μετρητή
Bεβαιωθείτε ότι τα έγγραφά σας είναι ευκρινή, σε μορφή pdf ή jpeg και δεν ξεπερνούν τα 6ΜΒ ανά αρχείο.
Το αίτημα μετακόμισης είναι διαθέσιμο για φυσικά και νομικά πρόσωπα και ισχύει αποκλειστικά για οικιακές και επαγγελματικές παροχές. Βεβαιωθείτε ότι οι παλιές και νέες παροχές έχουν την ίδια χρήση.
Για την πορεία της αίτησής σας θα ενημερωθείτε ηλεκτρονικά. Σε περίπτωση που χρειαστεί, θα επικοινωνήσει μαζί σας ένας εκπρόσωπός μας.
Διαδικασία
Γιατί να επιλέξω το αίτημα μετακόμισης;
Η διαδικασία μετακόμισης δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκη! Με το αίτημα μετακόμισης, η μετάβαση από παλιά σε νέα παροχή γίνεται εύκολα και απλά! Μάθετε για όλα τα πλεονεκτήματα που προσφέρει:
- Απλή μετάβαση: Διευκολύνεται η αποχώρηση από την παλιά παροχή και η μετάβαση σε νέα.
- Επιλογή της επιθυμητής ημερομηνίας διακοπής ηλεκτροδότησης: Μπορείτε να επιλέξετε την επιθυμητή ημερομηνία διακοπής ηλεκτροδότησης της παλιάς σας παροχής από τον ΔΕΔΔΗΕ εντός των επόμενων 30 ημερών. Εσείς αποφασίζετε!
- Χωρίς ρήτρες: Απαλλάσσεστε από τυχόν ρήτρα αποχώρησης.
- Εύκολη διαδικασία: Αποτελεί έναν εύκολο τρόπο υποβολής αιτήματος σε λίγα βήματα.
Δικαιολογητικά
Για Φυσικό Πρόσωπο
- Ταυτότητα ή διαβατήριο
- Αποδεικτικό ΑΦΜ
-
- Δήλωση Εισοδήματος (Ε1)
-
Δήλωση Στοιχείων Ακινήτων (Ε9)
-
Εκκαθαριστικό
-
Μισθωτήριο ΑΑΔΕ
-
Στοιχεία Μητρώου Φυσικού προσώπου ΑΑΔΕ
-
Βεβαίωση Απόδοσης ΑΦΜ
-
Λογαριασμό Τηλεφωνίας
Για Νομικό πρόσωπο
- Ταυτότητα ή διαβατήριο Νόμιμου Εκπροσώπου
- Αποδεικτικό ΑΦΜ εταιρείας
- Αριθμό Λογαριασμού Συμβολαίου
Ανάλογα με το είδος του αιτήματος της νέας παροχής, στην οποία θα μετακομίσετε, θα απαιτηθούν επιπλέον:
Για Αρχική Ηλεκτροδότηση:
- Σύμβαση Σύνδεσης Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ
Για Αλλαγή Προμηθευτή:
- Τελευταίο λογαριασμό ρεύματος από τον προηγούμενο Προμηθευτή
- Να γνωρίζετε την ένδειξη του μετρητή
Bεβαιωθείτε ότι τα έγγραφά σας είναι ευκρινή, σε μορφή pdf ή jpeg και δεν ξεπερνούν τα 6ΜΒ ανά αρχείο.
Κατηγορίες πελατών
Το αίτημα μετακόμισης είναι διαθέσιμο για φυσικά και νομικά πρόσωπα και ισχύει αποκλειστικά για οικιακές και επαγγελματικές παροχές. Βεβαιωθείτε ότι οι παλιές και νέες παροχές έχουν την ίδια χρήση.
Πορεία αίτησης
Για την πορεία της αίτησής σας θα ενημερωθείτε ηλεκτρονικά. Σε περίπτωση που χρειαστεί, θα επικοινωνήσει μαζί σας ένας εκπρόσωπός μας.
Μετακόμιση ρεύματος
Υποβάλετε ηλεκτρονικά το αίτημα μετακόμισης του ρεύματός σας.
Μετακόμιση ρεύματος
Ξεκινάμε με το αίτημα εκπροσώπησης της νέας σας παροχής.
Η πρόσθετη υπηρεσία {{addon.id}} δεν μπορεί να συνδυαστεί με το {{dis}}.
Μετακόμιση ρεύματος
Συμπληρώστε τα στοιχεία σας για να συνεχίσετε.
- addressTypeChanged('step-3-user-personal', 'address-finder-2')" v-model="formProps.model.addressType" />
- addressTypeChanged('step-3-user-personal', 'address-finder-2')" v-model="formProps.model.addressType" />
Μετακόμιση ρεύματος
Ας συνεχίσουμε με το αίτημα διακοπής ηλεκτροδότησης της παλιάς σας παροχής!
- addressTypeChanged('step-4-cancel-supply', 'address-finder-2')" v-model="formProps.model.cancelAddressType" />
- addressTypeChanged('step-4-cancel-supply', 'address-finder-2')" v-model="formProps.model.cancelAddressType" />
Μετακόμιση ρεύματος
{{model.dayMeter}}
{{model.nightMeter}}
Μετακόμιση ρεύματος
Μπορείτε ακόμη να γίνετε πελάτης ΔΕΗ επιλέγοντας ΔΕΗ myHome Enter, προϊόν για το οποίο δεν απαιτείται καταχώριση στοιχείων πιστωτικής κάρτας.